Я розібрав частково двигун на своєму скутері Suzuki Lets 2 New.
Придбав його вживаним влітку 2013р.
Загалом проїхав близько 8000 км за весь час експлуатації з червня 2013 року.
Десь з 2014-2015 року почав їздити на швидкості переважно 30-35 км\год.
Тут відіграло свою роль подорожчання бензину і економічна ситуація в країні.
Травма, не дай Бог, на меншій швидкості теж буде менша, я так вважаю.
Масло використовував недешеве, щоб двигун служив довше.
Сезон 2017 їздив тільки весною.
Сезон 2018 - березень, квітень.
Сезон 2019 - березень, квітень, серпень-жовтень.
Не був вдома.
В 2016 році реєстрував в МРЕО скутер і розбирав двигун так само, як зараз , не повністю,
бо дехто в Дніпрі певно хотів отримати на лапу, але я пішов на принцип і приніс їм для заміру циліндр.
На даний час є проблеми, я думаю, всі вони зв'язані з двигуном.
1) Скутер не розганяється більше 45-47 км\год;
Може комусь згодиться
стаття.
2) Помітив підтікання бензо-масляноЇ суміші під двигуном з боку генератора.
До цього моменту на початку листопада минулого 2019 року в мене з боку генератора був замінений сальник, бо текло.
Помітив не одразу, а після того, як зросло "споживання" масла.
Після заміни спочивання впало, хоча їздив не так і багато.
В цьому році весною я поглядав на цей сальник, бо встановив сам і без герметика.
Протікання на даний час відсутнє, але щось там блищить і мене це непокоїть.
Чи не має часом мінімального протікання під тиском?
Під час розбирання помітив , як мені здається , проблему з двигуном.
Прокладка між циліндром і картером була дещо пошкоджена і прикипіла до циліндра (див. фото).
Хочу її замінити.
Не знаю чи вірно я зробив, але з допомогою фена і ножа мені вдалося за якийсь проміжок часу зняти її залишок, відшкрябати.
Потім дрібним наждачним паперем затер все по периметру на циліндрі.
Власне хочу поцікавитися.
Що потрібно проконтролювати , зробити, замінити ще?
Чи потрібно зараз розбирати далі двигун?
Перевіряти опорні підшипники?
5 болтів , що тримають лівий бік картера, що з боку генератора, затягнуті добре, я перевірив.
Без додаткових зусиль їх не відгвинтити.
Отже протікання між половинками картера бути не повинно.
Дивився відео на Youtube майстерня PIT-STOP , Євгенія Матвеєва https://www.youtube.com/watch?v=nbnhnmHrKCM&t=1439s.
Поршень в мене не найкраще виглядає, але чи потребує він заміни зараз?
Бо судячи зі статей з інтернету з цим не варто поспішати.
Я зараз планую замінити прокладку між циліндром і картером.
Бензином планую ще промити головку циліндра і сам циліндр.
Коли буду мучитися з встановленням поршня з кільцями у циліндр, то використаю мастило.
Пам'ятаю у 2016 у мене з цим були труднощі, бо кільця заважають.
Потім планую зібрати двигун і поміряти компресію.
Тільки зараз з мим проблема, карантин.
Якщо компресія буде нижча 7, то вже замінити поршень , кільця, палець.
Як пишуть тут.
Якщо я не правий , то прошу написати.
В статті написано про механічний знос циліндра.
Проверить износ цилинда можно еще одним довольно простым способом.
Для этого необходимо измерить зазор между двумя концами верхнего (компрессионного) поршневого кольца, вставленного в цилиндр.
В случае когда эта величина превышает 0,5 мм, то, однозначно, требуется ремонт цилиндра.
Тільки не зовсім зрозуміло мені, як це вимірювання проводиться.
В мене кільця на поршні.
Що потрібно верхнє кільце зняти і вставити у циліндр?
А потім вже використовуючи , наприклад папір, чи сірник заструганий виміряти проміжок між кінцями цього кільця?
Нажаль, набору щупів для вимірювання проміжку між клапанами в автодвигуні, в мене немає.
Штангельциркуль є в наявності.
Чи потрібен герметик і в якому місці його варто застосувати?
Поршень варто промити бензином?
Головку циліндра потрібно очистити від нагару?
Як це краще зробити?
З яким зуссиллям потрібно затягнути гайки на 4х шпильках, щоб головка і циліндр міцно трималися, не було протікання і не зірвати різблення?
Я ще досвіда з ремонтом двигуна не маю, тому будь-яка порада буде цінна.